Ik ben Sjoerd!

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  Bonnie Barko 4 weeks ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

Bonnie Barko
    Keymaster
    @bonniebarko

Dag allemaal, als jullie berichten zien van Bonnie Barko of Banganimator, dan ben ik dat. Zelf houd ik van strategische games en het maakt mij niet veel uit of ze coöperatief zijn of niet. Kaartspelen heb ik niet zoveel mee.

Vroeger vooral veel Risk, Jumbo Jet en Axis & Allies gespeeld met mijn beide broers (Lieuwe en Sietse). Daarna begon het meer serieuze werk met Advanced Third Reich (een spel wat dan een heel weekend duurde 🙂 ). Maar ook veel genoten van Catan met al zijn uitbreidingen.

Ondertussen met de broers veel bordspellen verzameld over de jaren en vervolgens met een paar vrienden van Sietse en een paar andere Meppelaren een bordspelgroepje begonnen. Wij proberen eens per maand een hele dag bijeen te komen. En jaarlijks gaan we naar Spiel! in Essen. De grootste bordspellenconventie ter wereld.

Over het algemeen ben ik een slechte speler, dus hoef je niet erg op mij te letten wanneer ik mee doe 🙂

Enkele favoriete games:
    – Twilight Imperium
    – Nemesis
    – Catan Steden & Ridders
    – Mansions of Madness
    – Axis & Allies

Scrabble heb ik een hekel aan, omdat ik altijd verlies van Erika 🙂

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.