Ik ben Sissy!

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Mark Jager 4 weeks ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Sissy van Weert
    Participant
    @sissyvanweert

Hierbij even wat over mezelf met name in relatie tot bordspellen.
    Vroeger speelden we veel bordspellen zoals, monopoly, risk, jumbojet, catan. Toen de kinderen wat kleiner waren bleef het beperkt tot ganzebord :), het betoverde doolhof etc. Nu spelen we inmiddels weer meer volwassen bordspellen.
    Ik vind bordspellen waar naast de factor geluk, ook strategie een grote rol speelt, het leukst. Ik speel daarbij graag met mensen die ook echt het spel willen spelen. Er moet namelijk wel uitdaging in zitten.
    Ik hoop iedereen gauw een keer te ontmoeten bij de eerste bordspelsessie van de boardgame fanatics.
    Sissy.

Mark Jager
    Participant
    @markjager

Dan zal ik mij ook voorstellen, ik ben de vriend van een vriendin van Erika en speel regelmatig spellen. Voornamelijk wargaming met geschilderde figuren zoals Napoleontische veldslagen of WO2. Maar daarnaast kan je mij altijd wakker maken voor een bordspel. RISK, Axis and Allies, en andere strategische spellen heb ik wel gespeeld en daarnaast ben ik zo ongeveer 25 jaar lid geweest van een schaakclub. Oftewel, spelletjesgek.

Ik kijk ook uit naar een eerste spelsessie!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.