Descent Campaign vanaf nov 2019

HWR Fanatics Forums Boardgame Fanatics Events Descent Campaign vanaf nov 2019

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author
    Mark Jager
    Participant
    @markjager

Dag allemaal,

Ik vond Descent heel mooi om te spelen, vooral de mini’s zijn natuurlijk helemaal mijn ding. Is er animo om 1x per twee weken een avond Descent te spelen in Meppel. We kunnen dan een campaign spelen. Als we regelmatig samenkomen zal de campaign toch redelijk speelbaar zijn qua tijd.

Zijn er nog 4 andere spelers te vinden?

Groet,
    Mark

• This topic was modified 1 week, 2 days ago by Bonnie Barko.
    Bonnie Barko
    Keymaster
    @bonniebarko

Ha @markjager, goed idee! Ik ben van de partij! Wil zelfs wel Overlord zijn als niemand anders dat wil.
    Sjoerd

Sissy van Weert
    Participant
    @sissyvanweert

Lijkt mij ook een goed idee. Ik wil ook wel meedoen @markjager.

Anne Topma
    Participant
    @annetopma

Hoi, ik ben ook voor.
    Lijkt me goed om wel zoveel mogelijk speeldata in onze agenda’s vast te leggen. Qua frequentie hoop ik dat het wat uitkomt, mag evt. van mij ook eens in de 3 weken.

Anne

Mark Jager
    Participant
    @markjager

Dan zijn we al met 4. Lijkt mij voldoende om op te starten. Is vrijdag 15 november een datum voor het eerste spel? Frequentie kunnen we natuurlijk in goed overleg doen en spreken we wel verder af

Sissy van Weert
    Participant
    @sissyvanweert

Vier spelers is inderdaad een mooi begin en wie weet schuift er voor het eerste spel nog wel iemand aan.
    Misschien inderdaad bij de eerste bijeenkomst kijken hoe vaak we kunnen spelen en dan een soort van planning maken.

Voor mij zijn de vrijdagavonden eigenlijk nooit een probleem. De 15e is dan ook een optie en anders de 22e.

Bonnie Barko
    Keymaster
    @bonniebarko

Ik denk dat we aan het eind van iedere avond de volgende sessie kunnen vastleggen in de agenda? Eens in de 2 weken is natuurlijk wel aan de ambitieuze kant, zeker naast alle andere game events 🙂
    Gewoon beginnen en dan kijken hoe het gaat.

Zelf heb ik op 15 november al een bordspeldag staan in de studio. Dan kan ik zelf dus niet spelen. De 22e wel.

4 Spelers is een mooi aantal. Is ook weer wat gemakkelijker plannen dan 5 spelers.

Bonnie Barko
    Keymaster
    @bonniebarko

Bij Descent (en iedere grote uitbreiding) komt een campaign.

FFG heeft enkele jaren terug een nieuwe en verbeterde Campaign uitgebracht voor het basisspel van Descent. Deze kun je online bestellen voor €25,00 (hardback), maar ik heb hier de pfd: campagne.pdf.

We kunnen voor de eerste sessie dus al bepalen welke campaign we gaan spelen en of we het bij de basisregels gaan houden of ook een uitbreiding gaan toevoegen. In dat geval is Shadow of Nerekhall aan te raden: Shadow of Nerekhall manual.
    Shadow of Nerekhall heeft ook weer een eigen campaign, dus zouden we in dat geval ook voor die kunnen gaan.

Hier nog een handige verzamel-post over Descent op het forum van FFG: https://community.fantasyflightgames.com/topic/180455-index-of-useful-links/

Verder is deze website handig om onze Campaign straks in bij te houden: http://d2etracker.com/. Is superhandig.

• This reply was modified 1 month, 1 week ago by Bonnie Barko.
    Mark Jager
    Participant
    @markjager

Dag allemaal,

Weekend van 22 november zit ik in Duitsland. Weekend van 29 november kan ik wel weer. Bedankt Sjoerd voor de links!

Bonnie Barko
    Keymaster
    @bonniebarko

29 November gaat mij ook lukken.

Sissy van Weert
    Participant
    @sissyvanweert

29 november kan ik ook wel!

Mark Jager
    Participant
    @markjager

Als iemand een mailadres heeft, kan er dan een mail naar Anne gestuurd worden? Misschien kunnen we dan de 29e vastleggen?

Anne Topma
    Participant
    @annetopma

29 november is prima! Ik zet het in mijn agenda

Sissy van Weert
    Participant
    @sissyvanweert

Vraagteken is weggehaald en 29 november staat bij mij nu ook definitief in de agenda! Zie jullie dan.

Bonnie Barko
    Keymaster
    @bonniebarko

Staat er ook bij mij in. Zullen we proberen op tijd te beginnen?
    Willen jullie weer met de basis beginnen, zoals laatst of zullen we er een uitbreiding bij doen met een campaign die ik ook nog niet heb gespeeld?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.